Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

maandag 5 november 2007

Mijn eerste keer: ebay



Zoals vele zaken in het leven moet er voor alles eens een eerste keer zijn.
Vandaag was dit het geval voor ebay. Heb al vele malen inkopen gedaan via het internet, maar tot nu toe nog nooit gebruik gemaakt van het ebay inkoop systeem waarbij je biedingen kan doen en waarbij de hoogste bieder het product dan "wint".

Sinds ik gestart ben met lopen maak ik gebruik van een hartslagmeter. HR102 van Oregon Scientific. Deze doet wat elke basis hartslag meter hoort te doen: "de hartslag meten". Daarmee zijn we dan ineens ook uitgepraat over dit horloge.

Sinds enkele weken spookte het in mijn hoofd dat een meer uitgebreid model wel handig zou zijn. Zeker omdat hierbij enkele extra functies je training kunnen verbeteren. Mijn oog viel op de polar RS reeks. De modellen RS200 / 400 / 800 zijn teven te koppelen met een Stride Sensor (SD), waardoor ook je afstand, tempo,... geregistreerd wordt. (Vergelijkbaar met Nike+ setje)

Mijn uiteindelijke keuze is uitgegaan naar het RS800SD model wat in BelgiĆ« voor 475€ verkocht wordt. Via bepaalde sites kan je hem ook voor 409€ online kopen in BE & NL.
Via ebay terecht gekomen bij een Australische verkoper. Bieding afgelopen op 297€ en daarbij komt 25€ transport naar Belgium. Al bij al dus 320€ voor het geheel. Niet goedkoop, maar wel 150€ minder dan hij hier in de winkel kost.

Nu afwachten op de levering...

De horloge bespreek ik in een latere post.

Geen opmerkingen: