Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

woensdag 23 januari 2008

Laagste prijs garantie: Media Markt

Dit weekend een nieuwe batterij gekocht voor een Digitale Video Camera in Media Markt Anwterpen (€75). Toen ik gisteren in Saturn Wilrijk kwam bleek dezelfde batterij daar maar €55 te kosten. Een verschil van maar liefst 20€ oftewel een meerprijs van 36% bij Media Markt (wat toch tot dezelfde keten / groep behoort).

Dus, op zoek naar de laagste prijs garantie van Media Markt. Na de positieve ervaringen die ik met Van Den Borre overlaatst had door een zeer vlotte afhandeling voelde ik me vrij gerust. Op de website van Media Markt vond ik snel de gegevens omtrent de garantie: binnen 14 dagen straal van 15km terugbetaling via cheque. Dit vond ik wel raar aangezien ze achter de ontvangstbalie duidelijk hebben hangen "Cash", maar swat.

Wat ik nergens vond op de MM website was een online formulier om mijn "claim" in te dienen. Bij VDB kan je eenvoudig alle gegevens online ingeven en binnen de 7 dagen stak er een bon in de bus.

Er zat dus niet anders op dan MM een belletje te geven. De vriendelijke meneer van de administratie wist me te zeggen dat je daarvoor normaal langs de winkel zelf moet komen. Omdat ik het nu niet echt zie zitten om helemaal naar het stad te rijden, parkeer plaats te zoeken enz, drong ik wat aan waarna ik het email adres van de verantwoordelijke van de foto/film afdeling kreeg. (*******@media-saturn.com :-) )

Gisteren alsnog een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijke met gegevens factuur, goedkoper product en gegevens winkel, met de vraag het verschil op mijn bankrekening te storten.

Hoop dat het even snel wordt opgelost als bij Van Den Borre.

Geen opmerkingen: