Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

dinsdag 21 augustus 2007

Garantie van de laagste prijs

Tegenwoordig werken heel wat grote winkels volgens het principe "garantie van de laagste prijs".
Je koopt een bepaald artikel in winkel A, u ziet het binnen 30 dagen goedkoper staan in winkel B dat binnen een straal van 20 kilometer gelegen in nabij uw oorspronkelijke aankoop, en u krijgt het verschil terug betaald.


Mijn eerste positieve ervaring met dit systeem:
Toen ik vorig jaar de nieuwe QTEK 9100 (HTC) kocht in Fnac, bleek hij enkele dagen later zowat 80€ goedkoper te zijn bij Office Centre. Hoewel deze laatste enkel toegankelijk is voor zelfstandigen kreeg ik zonder veel problemen het geld terug betaald.

Nog even afwachten:
Bij een bezoekje aan Media Markt het voorbije weekend bleek de scheermachine, die ik diezelfde ochtend had gekocht in een Vanden Borre filiaal, daar 11€ goedkoper te zijn. Op de VDB website kan je eenvoudig je ticket nr en artikel nr ingeven alsook de vermelding waar je het product goedkoper hebt gezien. Zodoende kan men de gegevens verifiëren en het verschil terug betalen. Dit kan wel tot 3 weken in beslag nemen. Ik zal een post zetten eens er nieuws is.
Bij het invullen van de gegevens keek ik tevens even naar de huidige prijs van de iPod Nano die ik eind juli kocht (zie eerdere post). Nu blijkt ook deze 15€ goedkoper te zijn geworden (in hun eigen filiaal) dus ook hiervoor een terugbetalingaanvraag gemaakt.

Ben eens benieuwd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bij VDB is de laagsteprijsgarantie binnen de dertig dagen na aankoop in heel belgië ;) (technisch gezien dertig kilometer rond een filiaal, maar in praktijk wordt heel belgie gehanteerd) dus nog betere service dan een fnacfiliaal!
Altijd extreem tevreden VDBklant geweest, en superblij met de uitstekende service die ik altijd gehad heb! (in tegenstelling tot de onvriendelijkheid en het gebrek aan kennis in ketens als saturn/mediamarkt, en het gebrek aan service in ook deze alsook een krefel of dergelijke waar ik enkel nog maar negatieve ervaringen en lange wachttijden mee gehad heb).
Een tevreden vdb-klant.