Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

donderdag 31 januari 2008

Fitbus deel III: de retest

Ondertussen is het weeral 10 weken geleden voordat ik aan mijn eerste fitheidstest deelnam. Het is me redelijk goed gelukt het vooropgestelde trainingsschema te volgen. Enkel tussen kerst en nieuw heb ik wat steekjes laten vallen.

Gisteren was het dan zo ver, tijd voor een nieuwe test.


De nieuwe waarden:
Fitheidsniveau: 6 op 7 (1ste test 5)
Lichaamssamenstelling (BMI): 20,62 (zeer goed)
Omslagpunt (hartslag waar verzuring optreedt) 182
Maximum hartslag 193 (vorige keer 188).

Er was een goede vooruitgang zichtbaar. Ook deze werd er een schema opgesteld. Als ik dit zou volhouden zou ik nog 1 niveau kunnen stijgen en uitkomen op 7 op 7.
Het schema start met 210 minuten (3u50min) lopen de eerste week om te eindigen met 285 minuten (4u45) de laatste week. Of dit qua time management haalbaar is valt nog te bekijken. Momenteel loop ik 2 maal 1u en 1 keer een kleine 2u in de week, so who knows...

Zal er een nieuwe update komen binnen 10 weken? Who knows...

1 opmerking:

martine zei

kijk, mooie progressie!!