Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

woensdag 13 februari 2008

Lopen & doelen

Twee weken geleden, net voor de tweede fitttest, liep mijn loopschema om 20k te halen ten einde. Ondertussen is het weeral een week of 2 vrij rustig op loopgebied vanwege gebrek aan nieuw doel en planning.
Hoog tijd dus om dit wat bij te schaven. Het nieuwe maanddoel is ingesteld op 120km. Gezien ik vorige maand dit streefcijfer met 1.4km heb gemist, moet ik het deze maand zeker zien te halen.



Ook qua lopen ga ik eerstdaags een nieuw schema opstellen. Waar vorige keer de nadruk vooral lag op afstand (naar 20k) zal ik nu meer gaan werken aan de snelheid. Terug met regelmaat intervaltrainingen afwisselen met duurlopen. Ik zie er alvast naar uit om terug op dreef te raken.

Voor mezelf weet ik ondertussen dat een goede planning essentieel is.

Loopschema's:

Geen opmerkingen: