Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

zaterdag 13 oktober 2007

Ritje in een Ferrari F430 Spider op E17

Toen ik daarnet nog eens op mijn gsm aan het frullen was kwam ik dit filmpje nog tegen. Deze wil ik jullie zeker niet onthouden en er hoort en verhaal bij.


Elk jaar opnieuw organiseert ons bedrijf een Ferrari Days op het circuit te Francourchamps voor zijn beste medewerkers. Om dit in de bloemetjes te zetten wordt besloten om een weekendje twee Ferrari's te huren op kantoor. De keuze valt op een F430 en een F430 Spider. (Voor de vrouwen: Een Rode en een Grijze cabrio ;-) )


Het filmpje hieronder is gemaakt met gsm vanuit "de grijze". Mijn excuses voor de slechte beeldkwaliteit. De aandachtige toeschouwer zal de E17 herkennen. :-) Zet die boxjes maar lekker luid!!!





PS: Wat je zeker nooit mag doen in een F430 Spider is: Met het dak open in de konnijnepijp optrekken naar +100km/u. Eens uit de tunnel ben je zo doof als....



Enjoy!


I know I did!

Geen opmerkingen: