Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

dinsdag 11 november 2008

Uit eten: Gino (Ekeren) "Best of both worlds"

We waren gisteren in Ekeren om een voorstelling bij te wonen en dus ervoor maar even eten bij Gino. Het is een Italiaan die tevens pita verkoopt.

De pizza's en pita's zijn er normaal van prijs en lekker. Het overige eten vind ik voor zulks een gelegenheid een beetje naar de dure kant. bvb tagliatelli diabolo €19,50 vind ik naar de dure kant.

Wel zeer vriendleijke bediening en alles in orde.

Aangezien we snel iets moesten eten voor de voorstelling begon was het twijfelen tussen pita en pizza. TOT is de Pizza Gino zag (Pizza met pita vlees). Nu nog wat sausen erbij, en klaar is kees. Ik moet zeggen, het was heerlijk en kon enkele jaloerse blikken bemerken bij mijn tafelgenoten!!! ;-)

Volgende keer weet ik al wat ze er voor mij mogen maken!

 

GINO:

Tel. : 03.541.59.31
Fax : 03.541.59.31
Kloosterstraat 60
2180 EKEREN

Geen opmerkingen: