Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

donderdag 13 november 2008

Alternate: computer winkel

Bij het upgraden van mijn PS3 was ik op zoek naar de correcte HDD. Een aantal van mijn vaste computer winkel had het model dat ik wou net niet in huis. Ten einde raad ging ik nog even langs Game Mania om te kijken of zij toevallig geen HDD zouden verkopen voor PS3, maar zonder succes.

Het was echter wel een geluk bij een ongeluk, want de verkoper wist me te zeggen dat er op de boomse steenweg een winkel was "Alternate" waar ze heel veel computer materiaal op stock hebben, met perfecte prijs en service.ScreenShot116

Dus, ik daarheen, en wat bleek, de verkoper had gelijk.

De winkel is gelegen net even voorbij Decathlon (komende van Boom). De toonzaal is ruim, maar er staat weinig in, maar hun magazijn moet blijkbaar vrij groot zijn, gezien wat ze allemaal in stock hadden. Hier had ik zelfs nog keuze welk merk HDD ik wou kopen met de specificaties... Mijn vaste comp winkel (die ook reeds goedkoop zijn) stond de HDD voor €88. In Alternate  verkochten ze hem zelfs voor €65. Super deal dus!!!

Alternate, jullie hebben een tevreden klant bij!

Geen opmerkingen: