Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

zondag 18 december 2011

GSM formules: Free mobile internet

Recent schreef ik op mijn blog over Mobile Vikings en Viking Talk aangezien ze op die moment de enige waren met een prepaid formule die “onbeperkt (2Gb) internet op je mobieltje (gsm) aanboden.

image

Sinds 2 weken is daar echter verandering in gekomen. De grote groei die Mobile Vikings doormaakt heeft ook Proximus wakker geschud waardoor ze met een vergelijkbare formule op de markt zijn gekomen.

De formule noemt: Generation Connect en kan ENKEL via het internet worden aangevraagd en is voorbehouden aan de 5000 eerste klanten. (zo zegt men toch)

image

image 

 

Hierbij even een mooie vergelijking die ik van he 9Lives forum geplukt heb:

Ik heb in ieder geval mijn overstap reeds aangevraagd. Spijtig genoeg kampen ze bij Proximus met een tekort aan Micro Sim kaartjes waardoor de verzending vertraging op loopt.

Hopelijk zit het kaartje volgende week in de bus en kan is switchen.

Geen opmerkingen: