Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

zaterdag 17 december 2011

Garantie Saturn

Vandaag een aangename ervaring gehad bij de klantendienst van Saturn (Wilrijk).

image

Had gisteren een nieuwe keukenmachine gekocht welke bij opstart defect bleek te zijn. Ik vreesde ervoor dat deze ter herstelling opgestuurd zou worden en dat ik nog wel enkele weken kon wachten voordat ik er opnieuw gebruik van kon maken, maar niets was minder waar.

Vandaag naar Saturn en de man van de technische dienst wist me te vertellen aangezien het defect binnen de eerste 14 dagen heeft plaatsgevonden dat ik een tegoed bon krijg. Ik mocht een nieuwe machine kopen, maar kon er ook iets anders mee kopen als ik wou.

Heb dan toch maar een nieuwe machine gekocht en tot nu toe doet hij het goed.

Een applausje voor de klatendienst van Saturn!

Geen opmerkingen: