Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

zaterdag 4 juli 2009

Mike's Havana House

Toen ik vorig weekend op weg naar huis over de kaai reed passeerde ik Mike's Havana House. En gezien er 20m verder een plekje vrij was kon ik het niet laten om er even binnen te springen.

ScreenShot365

De inkom van de winkel heeft een soort vide die zich verder in de shop opsplits met een verdiep iets lager en één iets hoger. Op het laagste verdiep is de humidor gevestigd die een U vorm heeft en waar al het pracht ligt te pronken.ScreenShot366

Boven is een rokersruimte met gezellige zeteltjes. Zeker eens een bezoekje waard en als ik eens wat meer tijd heb zal ik er zeker eens een uurtje tijd doorbrengen.

De ontvangst was zeer vriendleijk en de uitleg die de "verkoper" kon geven bij elke sigaar was ook top.

Alles samen was het een zeer gezellig bezoek en zal ik er zeker nog eens passeren. Het enige nadeel is dat er niet steeds in de dichte nabijheid perkaarplaats te vinden is...

Bij het buiten gaan was ik weeral 10 sigaren rijker, welke tegen het eind van de zomer in rook zullen opgaan... :-)

Geen opmerkingen: