Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

woensdag 20 mei 2009

Tarief plan updaten

In een vroegere post had ik het reeds over de vergelijking tussen gsm operatoren en de overstap naar een Base gold plan.

Nu ben ik sinds half januari 2009 Base klant, maar blijf toch regelmatig de nieuwe tarieven in het oog houden. Zo koos is voor Base Gold (40€/m voor 450 bel minuten) met optie SMS (200sms voor 5€). Recent zag ik op de site dat er nieuwe tarief plannen waren. Voor mij is dit een Base postpaid 5. Dit is eigenlijk zowat de oude Base Gold maar met 450 sms berichten inclusief voor 40€ (dus een besparing van 5€ per maand).

Eens je klant bent bij Base hoor je wel 24 maand klant te blijven, maar tussendoor kan je steeds terug van plan veranderen. 1 addertje, je 24 maanden beginnen opnieuw te tellen bij overgang naar een ander tarief plan.

Voor de 5€ koos ik nu de optie mobiel internet voor 10Mb. Zo hebben we mat meer vrijheid voor hetzelfde geld.

De moraal: ook al zit je vast bij een bepaalde provider, kijk toch nog goed uit je doppen, als je ZELF niets onderneemt blijft je teveel betalen...

Geen opmerkingen: