Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

vrijdag 17 oktober 2008

Uit eten: d'n Anvers (Mortsel)

Gisteren nog eens in d'n Anvers gaan eten. Aangezien ik er recent nog over geschreven heb ga ik het hier enkel over het eten hebben.ScreenShot083

Als hoofdgerecht nam ik "Huwelijk van Hertekalf en Everzwijn met een trio van groentenpuree,wildroomsausje en mini kroketjes" (€27,50). Het vlees was zacht en correct gebakken, de groetenpuree was zeer goed, krotom heel lekker. Wat me wel op viel is dat de schotel even warm gehouden was, gezien de saus en puree een beetje droog was aan de buitenkant. Voor deze prijs is dat iets wat niet kan.

Nagerecht: Perengebakje geflambeerd met calvados en vanille ijs €9,50 ook zeer lekker.

Als ik de laatste bezoekjes aan d'n Anvers eens op een rijtje zet moet ik concluderen dat de prijs eerder te hoog is in verhouding met de kwaliteit. Het wordt tijd dat men het eten wat beter gaat verzorgen o f de prijzen naar beneden aanpast.

Geen opmerkingen: