Wordt Mobile Viking en bel & surf gratis

vrijdag 17 oktober 2008

They FUCK YOU at the drive-thru! (Quick)

Een quote van één van mijn favoriete films (Pulp Fiction van Quinten Tarantino) geeft een goede inleiding voor deze post.

"They FUCK YOU at the drive-thru, okay? They FUCK YOU at the drive-thru! They know you're gonna be miles away before you find out you got fucked! They know you're not gonna turn around and go back, they don't care. So who gets fucked? Ol' Leo Getz! Okay, sure! I don't give a fuck!

Eerlijk? NOT ONLY AT THE DRIVE TRU!!!
Vanavond zin in Quickje.
En neem het van mij aan, ga steeds binnen bestellen!
Waarom? Omdat je dan kan zien welke hamburgers ze je mee geven.
Welke hamburgers? Ja, meer specifiek: "hoe oud de hamburgers reeds zijn."
Hoe oud de hamburgers zijn? Ja ja en nog eens ja. Al eens afgevraagd wat die metalen plaatjes achter de hamburgers doen?
Plaatjes? Ja, plaatjes, een metalen plaatje met een nummer erop.
En waarom staat dat nummer er dan wel op? Awel, om te zien hoe oud de hamburger is!
Huh? What? You say? Nu ben ik niet meer mee....

Awel: Als men een hamburger maakt mag men deze maar 20 minuten laten liggen. De aanduiding doet men met nummers op metalen plaatjes. Stel, het is 20u15, dan zal men hier 20min bij tellen en mag de burger blijven liggen / verkocht worden tot 20u35. Dus plaatst men een 7 achter de hamburger. (kijk even op een horloge met wijzers als het niet duidelijk is)



Kom ik daarnet in de Quick van Wilrijk binnen om 21u20 en ik zie daar een hele hoop burgers liggen met 3 en zelfs 1 achter. Deze worden vlot aan alle niets wetende klanten verkocht... Als het aan mij is om te bestellen geef ik alles door met "en kijk even dat het niet perte is aub" erbij. De verantwoordelijke kijkt me aan, kijkt naar de hamburgers die ik wou hebben en zegt "inderdaad, ze zijn niet meer goed." Ze gaat naar achter en laat er 2 nieuwe maken, maar ondertussen delen ze de rest van de hamburgers wel rustig verder uit aan de andere klanten...

NB: om 21u35 ginger er nog burgers met een 1 weg, die er dus al 45minuten lagen...

Dus: ga je naar Quick, kijk dan even op het plaatje of vraag dat ze zelf nakijken dat je hamburger niet perte is...

Geen opmerkingen: